Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (16) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (13) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

Kamera Dslr Nikon D90


Aku sebenarnya suka sangat pasal fotografi ni.. Da dalam 6 7 tahun jugak la.. Tapi sebelum ni aku pakai digital biasa je.. tu pun da 4 5 kali tukar kamera.. Nikon , Canon , Olympus semua aku da pakai.. Dulu nak beli Dslr ni mana mampu lg.. haha bila de duit ni .. sambar je la.. huhu

@ Rantau Panjang



f5.6
iso 400
1/100 sec
Rantau Panjang

Bokeh



lens 50mm f1.4

Sweet Couple




top couple.. x sangka dapat snap yg ni..

LAST DAY KAT UTHM

dalam gambar ni sume bakal2 engineer...xtau la skang sape yg da jd engineer..ntah apa jd kat kilang kalo dorang ni jd eng kilang tu...ntah2 jahanam kilang tu...yela..mane x nye..klo buat keje sekolah pon malas..inikan pulak nak buat keje kat kilang..hehhee..pape pon semoga korang berjaya dalam idop...keep in touch bebeh!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...