Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (16) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (13) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

Melaka Tour..

Trip to Melaka..
Masa ni aku bawa alex ngan sorang lgi budak ikram jejalan melaka..
Walau jauh..
tp kitorang enjoy ar jgk ritu...
Byk tempat yg aku sdn belum aku pergi pun.. kitorang redah jgk ritu ..
jauh perjalanan luas permandangan...



Skrg ni korang kat perigi hang tuah..
hoho aku jumpa tempat ni ngan tak sengaja sebenar...
saje jerk nak try jalan baru..
tetiba..
ternampak signboard ke telaga hang tuah ni ..
so pe lagi ... hik hik



Kat sini de kisah lucu..
asalnya aku ingat umah ni .. rumah tok pelancong..
mane tak nye.. cantik n clasik semcam jerk ..
so kitorang posing le kat sini..
last² de org jenguk kot tingkap umah ni .. n cakap
"eh bang! de orang tangkap gamba kat umah kita.."
malu beb..



Gambar ni berlatar belakangkan pintu gerbang air keruh ..
saje jerk landing kat tgh² jalan ni nak ambik gambo kenangan..



Kat sini nama Taman Mini Malaysia..
Aku sendiri tak pernah datang ke tempat ni sendiri..
masa kecik² dulu pernah le jgk .. Tiket masuk dia masuk nye mahal le jgk ..
huhu



Muzium Lebah.. kat sini aku sendiri pun belum pernah sampai..
Kl sape² nak makan madu free.. dtg le kat sini ..
Dr madu tok bebudak.. hingga le ke madu org tua yg sakit urat..
Makan selagi org tak marah .. hehe



Ni Dataran air keruh.. kebetulan masa tu .. de funtion n pertandingan paintball..
so lepak le kat sini..
berlatar belakangkan sound beruk² n binatang kat zoo..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...