Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

SAYA BORING

Ramai kenalan saya menyuruh saya untuk tampil sebagai seorang yang dikenali dan bukannya sebagai seorang penyamaran...sebagai seorg yang sedang cuba berjinak jinak dengan kamen rider, saya sukakan identiti yang tidak diketahui...sebagai contoh batman dan bruce wayne, peter parker dan spiderman, harry osborne dan junior goblin, dan seangkatan superhero yang lain...dan jika saya diberi peluang...mungkin saya akan menjadi diri saya sendiri sebagaimana harry potter...dan ketika ini saya sangat boring...lalu komik itu menjadi bahan tatapan saya....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...