Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

BILA KEIKHLASAN PUDAR DALAM DIRI

"kuning mengingatkan saya pada kerepek itu"

waktu berputar sangat lambat saya kira...masa bagi kelas fardu ain tinggal lagi sepuluh minit...tidak sabar rasa nya untuk saya keluar dari kelas itu...saya menghitung masa...ke tempat letak basikal 5minit...kayuh basikal sampai rumah 8minit(dengan laju tanpa bersuara)...jadi, masa untuk saya sampai ke rumah dalam lingkungan 15minit...arghhh...getus hati saya.ustaz didepan sedang mengajar doa selepas berwuduk...sayup sayup saya terdengar nama saya disebut sebut...ustaz menyuruh saya membaca doa selepas berwuduk...dengan sedikit eksyen dek kerana kepandaian saya ketika itu, saya berdiri dan terus membaca doa...murid2 lain tergelak...ustaz juga...... sambil menegur saya..... 
"gula2getah...itu doa makan"
saya sangat malu......
*************************************

petang itu saya pecut basikal laju laju...kerana lagi 10 minit siri flashman tamat siaran....dan ia adalah siri terakhir...saya sedih...bukan salah baca doa...tetapi, selepas ini tiada lagi wajah flash kuning untuk saya tatap...dia sungguh menawan..... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...