Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (16) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (13) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

Air Terjun Bekuk



video




video


5 comments:

nickasyraf said...

huhu... aku tak sangka akan jumpa tempat baru ni .. first time tgk agak menyeramkan .. tp bila da try skali.. nak lg beb..

haikal said...

klo ado maso aku igt nk g gak sini...cam sunway lagun pn ado...labis best gak...agak pedalaman..nk bermalam pn boley tp agak horror r...sebarang cadangan boley kemukakan kertas kerja...aku ado gak borak2 kosong ngan z nk bermalam kt labis tu...tgk keadaan la dulu

chapping said...

alaaa..
takkan baru smpai kot asrap..
kan dah lame ader..

nickasyraf said...

bleh jer kL nak pergi.. best siot tempat.. kL tak berani, bleh guna pelampung.. huhu pasal nak bermalam tu .. rasanya tempat mcamtu, tak sesuai ai.. kL betol2 nak, kita pergi pantai kat kota tinggi.. kL nak pergi ngan geng moto pun takde hal, aku de team da skrg..

nickasyraf said...

CHAPPING :: bekuk tu mmg da lama sampai.. byk kali dah.. cuma sblm tu tak jumpa tempat mcam sunway lagon tu lg.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...