Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

BOLA ITU BULAT

"dibelakang itu...tilam gaban"

pagi ini saya bangkit dari tidur dengan mata yang sangat mengantuk....badan juga sangat letih...mungkin berjaga lewat malam semalam...saya membasuh muka dan berwuduk...usai solat..saya terus ke pc sahabat saya kerana hanya dia yang mempunyai rangkain internet ketika ini...wajah saya terpempang seketika...rasa sukar untuk percaya...tetapi itulah hakikat nya...bolat itu bulat....
kepada sesiapa yang mengambil subjek heat transfer...sila kemukakan surat penghargaan kepada beberapa pemain kelab barcalona...kerana mereka...ujian pertama kita batal....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...