Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (16) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (13) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

CARI BENDA TERSEMBUNYI

'adakah pasangan itu berada dalam mood musim bunga'

gambar diatas boleh menceritakan seribu satu makna yang sangat mendalam kepada kita termasuklah saya sendiri....sedang saya mengamati gambar ini...tiba tiba mata kuyu saya terpandang dua hamba Allah yang sangat mesra saya kira...tepat dibawah jet pejuang itu...lalu hati kecil saya terdetik...adakah pasangan ini berada dalam mood musim bunga???bermainlah teka teki dalam minda saya....dan saya biarkan teka teki tadi kerana saya juga teringin untuk makan aiskrim bersama teman istimewa saya...terus saya membuat panggilan kepada teman istimewa saya dan meminta dia untuk membelikan aiskrim coklat untuk saya kala saya cuti semester nanti.....

8 comments:

nickasyraf said...

aku nampak.. aku nampak.. tp tak jelas la.. siapa garangan nya tu .. huhu bleh bagi klu skit tak ... hoho

Anonymous said...

uiii..susah nye peraduan ni...kalo berjaya teka,dapat adiah ape??aku mcm kenal laa...tp x sure betul ke x??tul ke mereka dlm musim bunga???hahahaha

gula2getah said...

saya pn kurang pasti adakah mereka sedang berpacaran...yang pastinya...teman wanita saya sudah bersetuju untuk membelikan saya aiskrim coklat itu

haikal said...

sapa2 yang leh jawab tekateki nh...adiah tapeware bertudung biru akan jadi milik anda...

KOSMO said...

haha.. mcam menarik ja hadiah nya.. tp bagi la sedikit klue..

gula2getah said...

klu nya..besarkan gambar itu....mata kasar anda akan terpegun melihat kejadian luar biasa ini...sangat mesra...

pena0.5 said...

adiah pon xbest....takat tupperware je..mcm sukaneka mase tadika plak..bosan je...ye la,,bg la clue sket...mata kasar ni x berapa nk mengamati sapakah gerangan mereka itu..hahaha

KOSMO said...

ish.. ye haikal.. dok ye pun .. dok kan tapeware je. dok saboh starang... wei hok saboh sket.. percutiang 3 mlm ke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...