Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

The Road Not Taken

suatu petang yang hening di bumi parit raja yang aman damai ini...saya melalui sebuah taman perumahan yang agak sunyi ketika itu. di pertengahan jalan, saya ternampak seorg makcik sedang membibit beg plastik...saya kurang pasti apakah kandungan beg plastik tersebut tetapi daripada bibitan makcik itu, saya dapat rasakan bahawa beg itu agak berat ...saya berkira kira...

angle side: kesian makcik itu, klo aku tumpangkan cene???

dark side: klo makcik itu seorg pencuri? kang aku tumpangkan, dia rompak aku kt atas motor tu...orang sekarang bukan boleh percaya pun...nampak je baik...

saya makin mendekati makcik itu...dan akhirnya terus berlalu meninggalkan makcik itu dengan beg plastik nya...

nampak nya saya mengikut kata hati darkside saya...kenapa...sebabnya pemilihan ayat ayat darkside saya lebih berhemah dari angle side saya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...