Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

Jom Balik Raya..



Sebelum ni.. aku tak excited pun pasal nak raya.. baju raya pun aku tak fikir, seluar pun tak jgk.. cuma aku da beli tiket je. tu pun nek bas UTHM, pesal smua tiket bas express da habis suda.. haha tp bila countdown seminggi lg nak raya, semua adik² da ada kat kg.. aku pulak jd excited.. tak dah nak menjejakkan kaki kat kG.. tak saba dah nak men mercun , men bunga api depan umah bersama² adik..

So, sebelum aku melangkah pulang.. aku ambil kesempatan ni.. pohon seribu kemaafan jikalau ade tersalah bhasa, tergurau perasaan.. n terkecil hati.. smoga kita sama² O - O, huhu..

Kepada mat² konvoi tu.. leklok atas moto.. jaga perasaan .. jgn nak ciluk je memanjang.. huhu kl terserempak aku di tgh jalan.. ajak la aku ketepi jalan.. nanti bleh aku minta duit raya.. hoho..

kepada yg nek kapal.. raya² jgk.. lepas raya tu . ingat la aku jgk ek.. nanti bawa le dtg pape utk aku.. hehe yg ikhlas.. hoho

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...