Click Here

Followers

BLOG

Alert (14) Announcment (15) Blogger (8) Cerita Lawak (25) events (2) Fakta Number (17) Girls (4) Gosip (2) Huhu (6) Info (23) Internet n komputer (14) Kids (3) On Cinta (12) Pengetahuan Am (12) Renungan (59) Solat (7) Tips (16)

kad sebagai pengganti diri


esok aku nak balik..td pas aku setelkan finite element aku...terasa plak nak post korang sesuatu..aku pon cri idea..pastu pepelahan aku cr gambar berkaitan ngan idea aku..mata aku da nak tido da..tp aku tahan je sebab nak sahor..aku da bungkos lauk kat makjah..sempat gak aku sembang ngan paklong...boleh tahan aje...hehehe..bdak2 antu ni nak ajak tgk bola..padahal esok dia xtau yang el syayeb nak salam sorang2..salam vibrate katenye..kalo xdtg abes la.mau kena petik pastu minus billion plak tu...mggu ni kena gak dtg walopon tido kat blakang..hehe..ni aku ade kad raye untuk korang..sebelom aku start motor..sebelom aku bungkos kerepek kat jehan..sebelom aku nak lepak2 kat mapley tgk bola..sebelom aku nak try motor kat highway malam esok..sebelom aku sarung baju JOM BALIK RAYA,hehehe...sebelom ape lagi ek...emm sebelom pape pon berlaku..aku nak bagi kad raya kat korang..nah hamek...selamat hari raya dari aku..jumpa pas raya aku tau ade duit raye..klo xde aku gigit telinga korang..hehhe.mane yg drive tu..hati2..jnj smpai ngan selamat..nak raya ni beb...ok lea..gua nak gerak tgk bola..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...